lamikriszti 2018.09.10. 11:38

A Balatonok olyan szép szerelmesek voltak, de ezzel a nyárral nem tudták felvenni a versenyt....go33.jpg

Pedig gyönyörű volt, de nehéz volt kompenzálni ezt a munkahelyi....izét....go35.jpg

go47.jpg

Ezeket a képeket a vízből csináltam úszva...Mert nem ért le a lábam. Ezért nevezetes...

go48.jpg

Ákos horgásszá avanzsált. Különórát kapott egyszer nyár közepén egy kedves nőtől, azóta nagyon lelkes. Volt olyan nap, hogy 6 halat fogott.

go49.jpg

go43.jpg

go34.jpg

go44.jpg

go45.jpg

Ennek a balatoni hétvégének az egyik pilllére a Monicáék esküvője volt, a sok-sok svéd tószttal, a kis magyar pulival, a Kisfaludy Házzal.

go40.jpg

go37.jpg

go38.jpg

go36.jpg

go41.jpg

go52.jpg

go42.jpg

A másik pillér pedig az én 40. szülinapom, Tihanyban:

go51.jpg

Mindeközben a ház:

go25.jpg

go27.jpg

A leendő erkély

go28.jpg

go29.jpg

go30.jpg

go31.jpg

Mindeközben én itt harcoltam a 2 főnökömmel, aminek eredményeképpen még itt vagyok, de minden lépesem figyelve vagyon, távol mindenféle emberségességtől, művészettől, kultúrától, leginkább egy termelőszövetkezetre emlékeztető kockában, ahol csak a számok számítanak, a mennyiség, és a tól-ig, de szóvá van téve, ha rendetlen egy kolléganő asztala, hogy milyen harisnyát vesz fel a másik, szóval egy barátságos, kellemes hangulatú kis budoár lett ez...Kacagás, viccelődés, Családbarát Ország jeligére. Imádom. Jól szimbolizálja a lelkiállapotomat, az az egyik álmom, amikor azt álmodtam, hogy A. egy halott ember megerőszakol B. Ennek a halott, levágott fejű embernek a képével kapok szülinapomra egy levágottfejű-ember marcipán tortát. Vagy a másik, amikor boldogan konstatálom, hogy elkészült a ház, csak amikor jobban megnézem, látom, hogy tarhonyából készült az egész. Tarhonyából...

De legalább a gyerekeknek ilyen jó volt:go24.jpg

gorog_o_karpathos_040.jpg

Karpathos a szüleimmel

gorog_o_karpathos_031.jpg

gorog_o_karpathos_021.jpg

gorog_o_karpathos_041.jpg

gorog_o_karpathos_043.jpg

gorog_o_karpathos_044.jpg

gorog_o_karpathos_046.jpg

 Ákos nagyon nagyfiús, minden lehetséges nagyfiús dolgot reprodukál, nagymamája barátnőjének például nemes egyszerűséggel "Cső Bettikével" köszön...

Léna még mindig sokkal bátortalanabb, de amikor múltkor megkérdeztem tőle, hogy

- Képzeljétek, mi úszott velem szemben a Balatonban? P betűvel kezdődik!

erre Ő: - Pénisz?

-.......nem.....

- Pap?

......Nem.....Csak egy palacsinta.....

Egyébként pedig most pénteken, amikor elkezdődött a második és a negyedik osztály, és még nem volt tanítás, így nagyon korán haza lehetett menni, én viszont nem tudok, ugye, Tomi meg egyébként se, akkor pénteken ők délben végeztek, és először életükben hazajöttek egyedül. Ami nem is volt olyan nagy dolog, de én csak 3.30-ra értem haza és addig egyedül voltak.....Iszonyú ügyesen. Azért én az áccsal folyamatosan kapcsolatban voltam, és rájuk néztek, de akkor is..... :)

 

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása